پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2114
نویسنده : Alireza

 

 

 

در بازی شهرک پرندگان (Bird's Town) ، شما وظیفه فرماندهی سایر پرنده ها را بر عهده دارید. و باید آنها را به خانه های امنی که در شهرک پرندگان وجود دارد هدایت کنید.

 

بازی Bird's Town در سبک بازی های فکری - فانتزی است. باید به پرندگان کمک کنید تا در کنار همنوعان خود قرار بگیرند و مسیر هایی که در بازی وجود دارد را به سلامت طی کنند.

 

در این بین، باید حواستان به گربه های بد جنس که میخواهند پرنده ها را شکار کنند هم باشد!




:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی کودکان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی، دانلود بازی کامپیوتری، دانلود بازی جدید، دانلود بازی کم حجم، دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر، دانلود بازی مناسب کودکان، دانلود بازی فکری، دانلود بازی فانتزی، دانلود شهرک پرندگان، دانلود بازی شهر پرندگان، دانلود بازی کارتونی، دانلود بازی فکری برای کامپیوتر، دانلود Birds Town PC Game ,



بازی فلش
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1398
بازدید : 428
نویسنده : Alireza

بازی فلش

Matrix از سری بازی های سرگرم كننده فلش میباشد‌ ، میتوانید نسخه اورجینال این فلش گیم را از سایت brz دریافت كنید.

برای اجرا این فلش گیم در رایانه از نرم افزار

Flash Player 9.0 For Win استفاده كنید

این فلش گیم در اكثر گوشی های همراه كه فایل های فلش را پشتیبانی میكنند قابل اجرا میباشد

Matrix

حجم فایل : 244 كیلوبایت

دانلود

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های فلش , ,



بازدید : 411
نویسنده : Alireza

 دانلود بازی کم حجم ورزشی جوجه دیوانه های فوتبالیست   Crazy Chicken Soccer بازی Crazy Chicken Soccer از سری بازیهای محبوب جوجه های دیوانه است که طرفداران زیادی دارد. جوجه های بازیگوش اینبار فوتبالیست شده اند و شما بایستی تیم فوتبال خود را از بین ملیت های موجود در بازی انتخاب نموده و به انجام یک فوتبال فانتزی بپردازید. مثل همیشه انجام بازی سخت نبوده ولی بسیار جذاب است و مطمئنا با خلق صحنه های جالبی مثل زدن توپ های برگردان و به گل تبدیل کردن آن ها ، از انجام آن لذت خواهید برد. به طور کلی انجام این بازی کم حجم و هیجان انگیز را به تمامی کاربران توصیه میکنیم.        ادامه مطلب دانلود


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی کودکان , ,



بازدید : 501
نویسنده : Alireza

 دانلود بازی وضعیت اضطراری   Emergency 2013 با لینک مستقیمنسخه معتبر RELOADED: بازی وضعیت اضطراری که در برخی از سایتها با نام امدادگر هم منتشر شده است ، از جمله بازی هایی است که طرفداران زیادی داشته و محبوبیت خود را مدیون نسخه ۲۰۱۲ خود است و مطمئنا سازندگان نیز به خوبی از این موضوع اطلاع داشته و به همین جهت  تمام موارد و کارکتر ها و امکانات موجود درنسخه  ۲۰۱۲ این بازی را در Emergency 2013 نیز حفظ کرده اند علاوه بر اینها در نسخه جدید شما قادرید  چهار ماموریت جدید را داشته باشید. فوران یک آتشفشان فوق العاده عظیم ، اروپا را تهدید به دفن می کند. رودخانه ها از گدازه پر است. نیروهای اورژانس باید جنگل ها را که در حال سوختن هستند مهار کنند بنابراین شما بایستی با استفاده از تمام تیمهای اظطراری اورژانس مانند پلیس,آمبولانس,گروه امداد,گروه نجات, پلیس, نیروی ویژه ,آتش نشانی و… را که در اختیار دارید، به نجات مردم بشتابید و آنها را نجات دهید.استفاده از انواع ابزارها مانند هواپیماهای آب پاش, هلیکوپترها,ماشینهای مختلف و… همینطور انواع ابزارها شما را در یاری و کمک کردن به مردم حادثه دیده یاری خواهد کرد.اینبار گرافیک بازی بهبود یافته و تیمتان نیز گسترده تر شده و برای اولین بار در آتش سوزی های بزرگ میتوانید حتی از هواپیماهای غول پیکر استفاده نمایید!حتی میتوانید از تیمهای ویژه پلیس نیز بهره ببرید که بر جذابیت بازی افزوده است. پس خود را برای انجام ماموریتهای سخت اورژانسی آماده کنید.

اداااااااااااااااااااااااااامه مطلبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب دانلوددددددددددددددددددد

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های ماجرا جویی , ,



بازدید : 528
نویسنده : Alireza

آیا شما برای زندگی در یک جزیره مرموز و اسرار آمیز آماده اید؟ آیا دوست دارید یک تجربه متفاوت از زندگی داشته باشید؟ اگر آماده هستید پس همین حالا شروع کنید. سفر به یک جزیره پر رمز و راز و همینطور پر خطر با بازی جذاب و ماجراجویانه Youda Survivor سفر با کشتی شکسته و بر خورد با دزدان دریایی و بومیان جزیره. حتما مواظب باشید چرا که دزدان دریایی و بومیان جزیره در کمین شما هستند و شما باید با کمترین امکانات با بزرگترین مشکلات مقابله کنید.
Youda Survivor یک بازی فوق العاده جذاب و ماجراجوئی که حتما از آن خوشتان خواهد آمد. راستی مواظب دزدان دریایی و بومیان جزیره باشید چرا که واقعا دیوانه هستند؟! سعی کنید در طول بازی خوب بخورید و استراحت کنید تا توان کافی برای مبارزه و زنده ماندن و در نهایت بازگشت به خانه را داشته باشید.


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های ماجرا جویی , بازی کودکان , ,



دانلود کانتر استرایک 1.6
نوشته شده در شنبه 30 دی 1398
بازدید : 417
نویسنده : Alireza

دانلود کنید


برای بازی آنلاین  برای دانلود گزاشتم

برای استفاده اول بازی را نصب کرد

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های اکشن , ,



بازدید : 408
نویسنده : Alireza
 

بازی اکشن و زیبای  Astro Avenger II v2.0.5 بدون نیاز به نصب

بازگشتی بسیار کامل و عالی به بازی کلاسیک فضایی می باشد که دارای مراحل اکشن، پویا بوده و از سبک بازی های Arcade مدرن می باشد. داستان بازی از این قرار می باشد که پس ازسپری شدن یک دهه از بحران سیاسی جهانی ، بشر وارد دومین دوره طلایی خود در برنامه ریزی برای گسترش حضور انسان در دیگر کهکشان ها می شود. اما تمامی این نقشه ها برای موفقیت های آتی با به میان آمدن پای بیگانگان مهاجم برای نابودی هرآنچه درسرراه آنها قرار بگیرد، ازبین می رود. بشر خود را در معرض انقراض مشاهده می کند و برای مقاومت در برابر دشمن تلاش می نماید. اما تمامی تلاشها بیهوده خواهند بود مگر اینکه انسانها بتوانند روش سرهم نمودن اسلحه سری را که ممکن است جریان جنگ را به نفع آنان تغییر دهند، بیابند.

جزئیات دقیق به همراه گرافیکی تماشایی بازی همراه با افکت های مدرن بصری و موسیقی زمینه هیجانی به سبک هالیوود شما به شما اجازه نمی دهند تا بی تفاوت از کنار بازی بگذرید و عکس العمل  و استقامت شما با عملیات های اکشن در ۵ دنیای پهناور را به مبارزه می طلبد. این بازی شامل ۵۰ مرحله در ۵ دنیای متفاوت می باشد، ۳۵ نوع واحد جنگی، و ۱۵ نوع اسلحه موجود می باشد. جریان بازی همانطوری که در ژانر آن به آن دلالت می نماید ، شامل یک سری عملیات های اکشن برای هدف معین که همان یافتن تمامی قطعات اسلحه سری که جریان جنگ را وارونه خواهد نمود ، می باشد. این بازی پر ازهیجان واز بازی های معتاد کننده می باشد، وبهترین راه برای آسوده شدن از فشار یک روز سخت کاری و یا منحرف نمودن فکر خود از انجام کارهای مشکل می باشد.

دانلود ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های اکشن , ,



بازدید : 464
نویسنده : Alireza

بازی سراسر هیجان و ماجرایی چهار شگفت انگیز Fantastic 4 همان چهار شگفت انگیزیک بازی برمبنای فیلمی با همین نام می باشد که بر اساس مجموعه کتابهای کمیک نوشته شده توسط Jack Kirby  و  Stan Lee ساخته شده است . این بازی از جنبه های شبیه به بازی X-Men Legends می باشد که در آن شما می توانید به سرعت به یکی از چهار قهرمان مختلف تبدیل شده و توانایی های آنها را با جنگیدن با لژیونهای Dr. Doom و روباتها و دیگر هیولاهای دشمن ارتقا دهید . درون بازی شما هر چهار قهرمان مختلف را کنترل خواهید نمود که هر یک از آنها قدرتها و توانایی های منحصر بفرد را دارا می باشند . آقای شگفت آنگیز، قادر به کشیدن و تغییر شکل خود می باشد که به وی اجازه  می دهد تا به اشیاء دور دست، دستیابی پیدا نموده و  از فاصله های بسیار به دشمن حمله نماید. زن نامرئی در جنگ های رو در رو نسبتا ضعیف بوده ، ولی این توانایی را دارد تا بصورت نامرئی درآمده و نیز حریف را درجا منجمد نماید . مرد آتشین بسیار سریع بود و می تواند دشمنان را آتش بزند، در حالی آقای Thing ،جاوری بزرگ بوه که می تواند خرابی های بزرگی را بر جای گذارد. تمامی چهار قهرمان همیشه در دسترس نیستند. در اکثر مراحل،  به یک یا دو کاراکتر محدود خواهید بود جراکه خط داستان بازی بگونه ای است که غالبا جهار قهرما نزا یکدیگر جدا شده و وظایفی را بصورت موازی یکدیگر انجام می دهند.

دانلود ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های ماجرا جویی , ,



بازدید : 474
نویسنده : Alireza
 

Need for Speed: Hot Pursuitبار دیگر هیجان تعقیب و گریزهای نفس گیر پلیسی را به سری بازی های نیاز به سرعت که بدون شک خواسته اکثر طرفداران این عنوان می باشد، باز می گرداند! نسخه جدید سری بازی های NFS در Hot Pursuit تصمیم دارد به ریشه های خود یعنی همان تعقیب و گریزهای مهیج ومسابقاتی با سرعت دیوانه وار اما این بار با جدیدترین و پیشرفته ترین اتومبیل های دنیا باز گردد و البته این وظیفه استودیوی بازی سازی Criterion Games سازنده عنوان زیبا و بیادماندنی Burnout Paradise می باشد که این هدف را محقق نماید و قرار است نسخه نهایی بازی در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰ برروی تمامی پلتفرم ها توسط کمپانی Electronic Arts منتشر گردد. بازی در شهری خیالی به نام Seacrest County رخ می دهد، محیطی بصورت کاملا Open-world که بیش از ۱۰۰ مایل از جاده های آزاد را در بردارد و گفته می شود که چهار برابر بزرگتر از Paradise City ، شهر بازی Burnout می باشد ، علاوه براین بخش تک نفره بازی مدت زمانی میان ۱۲ تا ۱۵ ساعت، البته بهمراه قسمتهای زیادی با ارزش بازی مجدد را خواهد داشت. در این بازی این فرصت را خواهید داشت تا به بالاترین درجه راننده های تحت تعقیب پلیس (Most Wanted) تبدیل شده و یا در نقش نیروی پلیس به بالاترین رتبه در دستگیری راننده های خلافکاری که باسرعت دیوانه وار در خیابان های شهر جولان می دهند تبدیل شوید، و این موضوع را می توانید با دسترسی به سریعترین و زیباترین اتومبییل های دنیا در بازی Hot Pursuit با نهایت هیجان و لذت سرعت در دنیای مجازی احساس نمایید ادامه مطلب دانلود کنید


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی مسابقه ای , ,



Shank دانلود بازی اکشن Shank 2010 PC
نوشته شده در دو شنبه 25 دی 1398
بازدید : 393
نویسنده : Alireza

 

Shank یک بازی دوبعدی است که به گیمرها اجازه می‌دهد با سیل عظیمی از دشمنان به سبک بازی‌های HnS خونین از خود پذیرایی کنند. اگر به بازی‌های HnS خشن علاقه دارید و نیز چند وقتی است که از گرافیک‌های پیچیده و پیشرفته بازی‌های روز خسته شده‌اید Shank را بازی بسیار مفرح و جذابی خواهید یافت.

بازی شنک مانند اکثرا بازی های اکشن امروزی پر از خشونت است. به گونه ای که شما می توانید دشمنان خود را به طرق گوناگون نابود کنید. آنها را تکه تکه کرده و یا تیر باران شان کنید یا مثلا با یک ضربه زیبا کار او را تمام کنید و کارهای از این قبیل در بازی زیاد پیدا می شود که بسیار لذت بخش هم هستند و همچنین دمو های بازی پر از اکشن های خون آلود زیبا هستند که واقعا شما را میخکوب بازی نگه می دارند.

 دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های اکشن , ,



دانلود DLC بازی Dishonored Dunwall City Trials
نوشته شده در دو شنبه 25 دی 1398
بازدید : 697
نویسنده : Alireza

بازی Dishonored دیروز DLC با نام Dunwall City Trials منتشر کرد که به سرعت کرک شد و هم اکنونbrz این DLC را برای دوستداران به این بازی آماده کرده است ین بسته شامل ۱۰ چالش برای Corvo می باشد که او را در موقعیت های مختلف قرار میدهد.محتویان این مراحل شامل : به قتل رساندن دشمن در زمان محدود ، پایداری و استقامت در برابر امواجی از هجوم دشمنان مانند Tallboy ها ، محافظین و غیره می باشد

دانلود DLC بازی Dishonored Dunwall City Trials

 

دانلود پارت ۱ با حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت ۲ با حجم ۳۲ مگابایت

 

آموزش استفاده:پس از خارج کردن از حالت فشرده بر روی یکی از فایل ها راست کلیک کنید و گزینه Extract to نام فایل  رو بزنید صبر کنید عملیات یک پارچگی انجام شود حال پوشه ای به نام فایل مورد نظر ساخته می شود وارد آن پوشه شوید همه فایل ها رو کپی و در محل نصب DLC بازی کپی کنید امیدوارم از بازی کردن لذت ببرید

..


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های اکشن , ,



دانلود بازی زیبای هالك
نوشته شده در یک شنبه 24 دی 1398
بازدید : 372
نویسنده : Alireza

 

دانلود بازی زیبای هالك این بازی بسیار جالب است وهمچنان لذت بخش است  امید كه شما هم لذت ببرید.




دانلود با لینک مستقیم

حجم فایل:2 مگابایت

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های اکشن , ,



دانلود بازی جذاب Angry Birds 2.0.2.1 برای PC
نوشته شده در یک شنبه 24 دی 1398
بازدید : 524
نویسنده : Alireza

 

 

angry دانلود بازی Angry Birds v1.5.2 برای PC

 دانلود - با حجم 39.82 مگابايت
 پسورد : www.arash98.com ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی کودکان , ,



بازدید : 381
نویسنده : Alireza

 

 

به دنبال استقبال کاربران سایت brz از نسخه های مختلف بازی کانتر، این بار هم نسخه ای جدید و متفاوت را به شما معرفی میکنیم.

بازی Counter Strike Source 1.0.0.71 Strogino Edition توسط یک تیم روسی پچ شده است و ده ها سرور رایگان و پرسرعت برای بازی آنلاین دارد.

 

مهم ترین قابلیت این نسخه از بازی کانتر، این است که حتی با سرعت پایین اینترنت و پینگ بالا، میتوانید به سرورهای آنلاین وصل شده و با حرفه ای ترین بازیکنان کانتر بازی کنید.

برای اتصال به این سرورها، نیازی به وارد کردن IP نیست. بلکه لیست سرورها در منوی اول بازی نمایش داده شده اند و میتوانید به یکی از آنها متصل شوید و بازی کنید.

 

بازی کانتر سورس استروگینو، برای اولین بار توسط سایت brz به کاربران فارسی زبان معرفی شده است و میتوانید در ادامه آن را دانلود کنید.

 

 

این نسخه حاوی جدیدترین آپدیت های کانتر سورس تا تاریخ 11 می 2012 بوده و علاوه بر امکان اتصال به سرورهای آنلاین اختصاصی این نسخه، امکان بازی با سرورهای آنلاین نسخه 0.71 را نیز دارد. همچنین میتوانید به صورت تک نفره با Bot ها و یه به صورت گروهی تحت شبکه محلی (مثل شبکه Lan و گیم نت ها) با دوستان خود بازی کنید.

 

 

Map های این نسخه، شامل Map های اصلی کانتر CSS با تغییرات گرافیکی به علاوه ی تعدادی Map جدید میباشد. افکت های صوتی و گرافیکی بازی بهبود پیدا کرده و لود بازی نیز سریع تر شده است دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های اکشن , ,



دانلود بازی Crashtime 5 Undercover برای PC
نوشته شده در شنبه 23 دی 1398
بازدید : 419
نویسنده : Alireza

در بازی Crash Time 5 Undercover دیگر خبری از تخیلات سری های قبلی نیست و وقتی تصادف میکنید با حادثه واقعی روبرو هستید.گرافیک بسیار بالا رفته و سرعت ها طبیعی و واقعی..کافیست با سرعت ۲۰۰ به جایی برخورد کنید تا تکه تکه شدن ماشینتان را احساس کنید.. فرار از دست پلیس و برخی موارد برعکس! بازی عالی که همه چیز فقط بر پایه سرعت و هیجان طراحی شده و شما شاید یک رانندگی دیوانه وار را تجربه کنید! شاید بازی شبیه کبرا ۱۱ باشد که البته همیشه همینطور است چون کل بازی بر اساس همین فیلم طراحی شده پس زیاد در تعقیب و گریزها تعجب نکنید که یاد فیلم کبرا ۱۱ میفتید و اصلا نام دیگر بازی همین است! رانندگی واقعی با انواع اتوموبیلهای سرعتی و قدرتی و مانورهای چندگانه در خیابانها و شلوغیها بر هیجان بازی میفیزاید.

 

Crashtime 5 Undercover-RELOADED

 

Crash Time 5 Undercover PC دانلود بازی Crashtime 5 Undercover برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP/Vista/7

CPU : Intel Pentium 4 at 3.2 GHz / Athlon 64 3200+ or better

RAM: 1 GB RAM (2 GB RAM – Vista/7)s

Hard Disk Space: 2 GB of free hard drive space

Video Card: 512 MB (GeForce 7900 GTX or better)s

DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s

Sound: DirectX 9.0c-compliant true 16-bit sound card

 

تصاویر محیط بازی :

Crash Time 5 Undercover S2 smal دانلود بازی Crashtime 5 Undercover برای PC Crash Time 5 Undercover S1 smal دانلود بازی Crashtime 5 Undercover برای PC

Crash Time 5 Undercover S4 smal دانلود بازی Crashtime 5 Undercover برای PC Crash Time 5 Undercover S3 smal دانلود بازی Crashtime 5 Undercover برای PC

Crash Time 5 Undercover S6 smal دانلود بازی Crashtime 5 Undercover برای PC Crash Time 5 Undercover S5 smal دانلود بازی Crashtime 5 Undercover برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلودهم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Crashtime 5 Undercover برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Crashtime 5 Undercover برای PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی مسابقه ای , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد